onsdag 21 april 2010

Bebisträff & jobbsökning

Igår hade vi besök härhemma av Kristin, Miranda, Cissi, Alfred, Hanna, Arvid & Sigge!
Vi hade det trevligt som vanligt och bebisarna fick studera varandra ännu en gång! Alltid lika kul att se hur alla växer och utvecklas!

Idag har jag sökt ett sommarjobb! Det handlade om att fylla på naturgodis på butikerna i vansbro! Skulle passa perfekt eftersom det bara var 3,5 timmar/vecka. Bara att hålla tummarna! Bra med en extra slant i kassan!

På tal om slant så tittade jag på mina dagar som jag har kvar på föräldraledigheten.. är sååå svåårt att planera tycker jag! Vill ju vara hemma så länge som det går men man ska ju kunna leva också.. Åhh!
Drömmen vore ju att få vara hemma ända tills nästa bebis kommer. Att inte behöva jobba nånting emellanåt. Men det är väl ett tag dit också antar jag....
Skulle kunna tänka mig att jobba lite helger sen för att spara dagar..men då ska man hitta ett jobb som passar också.

Nu ska vi nog ta å käka lite.. ikväll blir det babysim igen!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Ja jag fyller ju på godis och naturgodis på hemköp och de ger lite extra varje månad. Allt från 600-1000 kr iaf.
    //Mona

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att se att du också har en blogg! :) Visste inte att du hade det förns jag fick kommentaren på min blogg. Vad kul, nu kan jag ju läsa om vad ni pysslar med på dagarna också :) Ha en fin helg!
    Kram /Elina & Gry

    SvaraRadera