torsdag 10 februari 2011

Torsdagslista

5 saker som gör mig glad idag är att:

- Signe sov middag i 2 ½ timme (hurra kvällen är räddad!)
- Jag har fått massa pussar av henne idag! Snacka om att man smälter som mamma då!
- Jag har fått mysa i soffan med Clara (utan Signe! Det kan behövas ibland.)
- Att det snart är helg! (..och jag är för en gångs skull ledig både lör & sön!)
- Att jag igår fick reda på att till 99% så finns det en plats till mig så jag kan fortsätta jobba helger ett tag till. ..(gillar det faktiskt, trots att det är skönt att vara ledig nu!)

2 kommentarer:

  1. Men vilken liten sötnöt! :) Trevlig helg på er!

    SvaraRadera
  2. En sån vill jag också ha, hårdlift eller va det heter, Verkar ju väldigt händigt så man slipper dra med sig allt liksom. Ja nej så mkt pengar känns det inte som jag vill lägga på en barnvagn, det känns ju som sagt att man har annat man ska lägga pengar på också :) Har faktiskt kollat mkt på Brio, tycker de ser händiga ut :) Tack för dina tips!

    SvaraRadera