lördag 9 januari 2010

Less på kylan

Ja det kan man nog säga att jag är. Har knappt varit utanför dörren senaste veckan. Vill ju knappast släpa ut Signe när det är -32 ute! Det kryper verkligen i kroppen på mig, vill ut på promenad! Just nu sover lilla pigan å Andreas håller på å sätter in kaminen i eldstaden så vi ska kunna elda i den! Mysigt det kommer bli i vardagsrummet! Ska strax iväg å äta hos pappa..det skulle bjudas på tjäder tror jag!
Signe har fått en bumbo! Hon va så himla nöjd när hon fick sitta i den igår! Hade henne uppe på köksbänken när jag gjorde mat! Perfekt! Ett riktigt bra köp!
Få se vad som händer till veckan.. på fredag ska jag iallafall iväg på bäckenmätning till Falun få se vad dom säger där. Förhoppningsvis är mitt bäcken inte för trångt!

/Maria

3 kommentarer:

  1. Ja visst är den bra Bumbo?!!

    SvaraRadera
  2. Den är toppen! Gillar den verkligen!

    SvaraRadera
  3. Åhh va stor hon blir lilltjejen. Kan redan sitta själv...eller ja...iaf i en bumbo.
    Tack för tipset om jeansleggingsen, ska kolla det nästa gång jag är på stan:)

    Hoppas vädret vänder snart så ni får komma ut. Här är det iaf inte mer än 5-10 minus... det kan man iaf överleva i.
    Kram på er!

    SvaraRadera