torsdag 11 november 2010

Längesen igen.

Nu var det längesen igen!
Har hänt massor härhemma. Signe har ju fyllt 1 år! Min stora tjej! Vi hade kalas i dagarna 2 och jag kan nog säga att det var 2 av de drygaste och roligaste dagarna i mitt liv! Vi var helt förstörda på kvällen både jag & Andreas. Signe somnade ovaggat och hade sin första natt på jag vet inte hur länge utan välling! ..och så har hon fortsatt! Jag är en lyckligt lottad mamma!

Nu har vi gjort klart också hur vi ska göra med min arbetsstart och Signes dagis. Jag ska fortsätta jobba helg januari ut, sen vara mammaledig feb-mars. I slutet av Mars ska vi ha inskolning och i April ska jag börja jobba. På så sätt kan vi spara lite dagar och jag kan skydda min SGI. Sen hoppas vi på ett litet syskon nångång 2012!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar