måndag 22 november 2010

Bara 75 år till 100!

Jahapp... så var man 25 då! Jisses! När jag började tänka på det nu så kände jag mig riktigt gammal!

Signe bestämde sig för att fira sin mamma idag och slog till med att sova till 9.30(!) HALLÅ lixom!!! Själv gick jag upp 7.10 sen spenderade jag hela födelsedagsmorgonen i soffan framför tv:n! Riktigt skönt var det!

Ikväll har de närmast sörjande varit hit och ätit god marängtårta jag gjort och så har jag fått present! EN SYMASKIN! Åhh det ska bli så kul! Nu ska jag beställa lite tyger och experimentera lite!

Fick ett till oväntat paket av Andreas också! Leila Lindholms "A piece of cake"! Har sagt för längesen att jag önskade mig den och nu hade han köpt den! Min älskling!

Nu går Signe också för fulla muggar! Stappligt är det men framåt kommer hon!

Ska ta och plocka ihop lite disk nu sen ska jag krypa ner och bläddra i min nya bok!

/Maria

1 kommentar:

  1. Nu upptäckte jag din blogg också. Jättefin! Ska lägga den till favoriterna så jag hittar den snabbt.
    Vad kul med en symaskin. Det fick jag när jag fyllde trettio. Bra att ha en när andan faller på.
    Hälsningar Lisa

    SvaraRadera