tisdag 24 november 2009

Då provar vi igen då..

Nu ska jag verkligen försöka hålla detta levande. Jag tycker ju det är kul att skriva av mig lite. Å roligt att få läsa sen när Signe blivit större. Vi gör ju inte så mycket annat om dagarna än å mysa just nu! Hihi..


Idag vaknade vi runt tio men låg kvar å myste till halv elva! Riktigt skönt! Att Signe hade sovit bra inatt gjorde ju inte saken värre heller! Somnat om efter varje tuttning istället för att ligga vaken å knöla ett tag.


Har haft Uhr Johanna på besök idag!! Riktigt roligt! Det var ett tag sen vi sågs nu! Alldeles för längesen. När vi var små så bodde vi praktiskt taget hos varandra! Hon var min allra bästa vän!

Signe fick en söt skallra å Johanna fick en bajsblöja som tack ;)


När Andreas kom hem från jobbet så gjorde vi en fläskpannkaka å nu e han uppe på taket och lägger tegel. Tänk om det där kunde bli klart nångång så han kunde få vara med oss istället..men när det väl ÄR klart så är det väl nån bil, skoter eller dator som ska fixas.. eller så ska det dras el i nåt hus. Han är så duktig på en massa saker men ibland önskar jag att han inte var det. Iaf för nån dag.. Nej..jag ska inte klaga!




Signe har iallafall somnat i babysittern nu....tillsist. Hon är allt svår att "natta" lillpiga. Vill INTE sova själv. Blir nog en promenad sen när Andreas kommit ner från taket, skulle varit till mamma å hämtat Signes mössa som hon stickat å kollat nån lapp som hon glömt hemma också.. Svårt att hinna med allt nu med en bebis i huset! Men jag skulle inte vilja vara utan det!! Hon är det bästa som hänt mig & Andreas! Man är så otroligt stolt!


Ska hänga en tvätt nu å dona lite.


/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar