onsdag 25 november 2009

En grå å trist dag

USCH vilket trist väder det är!! Vi gick inte ens ut idag. Tur man har världens goaste tjej hemma som gör en på gott humör! Har i princip suttit vid datorn hela dagen... Andreas kom hem vid två så då tog vi en powernap hela familjen. Vissa lite längre än andra... :) Signe sov så skönt på pappas bröst!
Annars har jag suttit å tittat på bröstpumpar(!) hela dagen.. å nu är en beställd. Blev en från MAM. Kan va bra å ha ifall Andreas eller nån annan ska va ensam med lillpiga en stund.
Kollade föressten lite på filmen från förlossningen för nån dag sen.. gud va mycket minnesluckor jag har därifrån..kommer knappt ihåg nånting. Trodde jag skulle tycka det var hemskt att se på men det va inte så farligt. Såhär i efterhand kan jag knappt förstå att JAG faktiskt fött ett barn å att jag fått vara med om en sån otrolig upplegvelse som det faktiskt var, trots att det blev som det blev..lite skönt å få veta vad som faktiskt hände så man kan bearbeta det lite. Så.. jag är glad att vi filmade. Ska försöka knåpa ihop en förlossningsberättelse här framöver.

Nu ska Signe få lite mer tutte innan vi ska sova å jag ska se ett Sex & The City avsnitt.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar