torsdag 3 december 2009

Fullspäckad dag!

Ja jisses vilken dag det blev! :)
Vaknade klockan elva!..kände direkt att jag hade en "Vill inte sitta hemma själv hela dagen å glo på datorn dag".. Vid tvåtiden så blev jag bjuden på mat hos mamma! Lyx! Efter det så hade jag ingen lust att åka hem igen så jag ringde till pappa å då skulle dom precis till å fika så då for vi dit en sväng. Efter det styrde vi kosan mot Vanå till Kollektion där jag spanat in ett par jeans tiigare i veckan. Var lite i valet å kvalet om jag skulle köpa dom men jag slog till.. 500:- fattigare men ett par jeans rikare. Riktigt snygga var dom också å jag var i behov av ett par byxor. Efter besöket på Kollektion så ringde jag till Andreas å hörde om han ville ha lite besök å det ville han å så passade jag på att hälsa på lite gamla arbetskamrater också! Mycket roligt!! När vi kommit hem från Vansbro så gick vi ut på en promenad å väl hemma igen så gick vi in till svärmor, svärfar å Josse så dom fick syta lite. Signe passade på att skita ner sig totalt medans vi var därinne!! Bajs upp över hela ryggen!!! (ska jag tillägga att hon hade en vit body på sig å att hon redan bajjat en gång när vi åkte från Felix!!) ..var bara att slänga henne i handfatet! Hihi.. Tänk att lite bebisbajs kan göra folk så glada! :)

Andreas överraskade med att komm hem från jobbet ½ timme tidigare idag! Imorrn är han ledig å vi ska ta en tur till Borlänge! Ska bli roligt! Är så mysigt att göra lite utflykter med familjen!

Ska krypa ner alldeles strax tänkte jag.

/Maria

1 kommentar:

  1. full fart!!Ja de är otroligt att baby-bajs gör folk så glad! Om inte en själv.. Ha så trevligt i Borlänge!!

    SvaraRadera