fredag 18 december 2009

Jag skulle ju inte!

Fy skäms.. jag skulle ju blogga! Men återigen har jag glömt bort mig.. tack Heeman för att du påminde mig!
Va har vi gjort i veckan då? Mån-tis? Ingen aning? Antagligen gjorde vi inte så mycket om jag inte kommer ihåg det! :)
Onsdagen va jag å mor till Leksand å köpte lax till julen. Igår följde Andreas med till Falun för jag skulle dit på efterkontroll sen förlossningen. Fick träffa läkaren som förlöste mig å det va riktigt roligt! Superbra läkare! Hon kom ihåg att det hade varit en komplicerad förlossning å barnmorskan som var med då hade frågat henne flera gånger om hon hade hört nåt från oss, så det va ju roligt att höra! Hon sa även att de flesta barn brukar komma ut efter 2-3 klockdragningar..Signe kom ut efter 6.. Hon gjorde en koll i skrevet också och konstaterade att det inte ens märktes att jag hade fött barn förutom ärret efter klippet dom gjorde! Så nu e jag fit for fight igen! Bara att börja fila på nästa unge ;)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar