torsdag 31 december 2009

Sista dagen på 2009 och Signe slår på stort!

Nu ska ni får höra! Signe somnade strax före 01.00 inatt och sov till ca. 06.30!!!!! I VAGGAN! Jag tror jag ramlar baklänges :) Var så förvånad när jag vaknade! Trodde inte det var sant! Efter att hon vaknat så fick hon mat å så somnade hon brevid mig och sov i 3½ timme till! HUR UNDERBART SOM HELST! Nyårsafton idag och den kommer spenderas med Madde & Johnny! Ska bli riktigt roligt! Vi ska äta Skagentoast till förrätt, oxfilé, potatisgrätäng & örtagårdssås till varmrätt & vit chokladmousse m. färsk frukt till efterrätt! Hoppas det blir gott! Är jag som lagar maten :)

GOTT NYTT 2010 på ER!

/Maria

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År från oss i Saltvik. Hälsa hela familjen! Hoppas maten blev bra! Kramar!!

    SvaraRadera