tisdag 1 december 2009

Julpyntat lite


Jajamensan! Nu har stakarna åkt fram å juleduken är på! Blir nog mindre pyntat i år än föregående år men det är väl kanske fullt förståeligt ;)
Idag va iaf jag å mamma till tygaffärn å köpte gardintyg till köksfönstret, efteråt följde jag med kära moder hem å fick gardinerna sydda! Underbart! Fina blev dom också! Har även försökt fota Signe å Clara till julkort jag skulle skicka efter... herregud säger jag bara, det va ju inte det enklaste. Clara gillar ju inte Signe precis å Signe va hungrig å trött ;)... nåja, fick till några bilder iallafall som fick duga!
Sitter å väntar på att Andreas ska komma hem från jobbet nu med en gnällig bebis i famnen! Tror hon e lite trött..men tänkte försöka hålla henne vaken ett tag till.
Imorrn blir det Eriksjälpen! Tänkte försöka hitta en röd kruka till min amaryllis.





Ska gå å sätta på Signe pyjamasen nu så hon e redo för sängen sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar